miercuri, 31 decembrie 2014

Goodbye 2014... Welcome 2015!


A mai trecut un an din viaţa mea.. bine din viaţa multora dar acum o să vorbesc despre mine.

Am avut câteva realizări mărunte, nu pot să mă plâng că n-am avut cel puţin o realizare în 2014 pentru că ar înseamna să fiu ipocrită. N-a fost un "an ghinionist" asta e sigur! Privind în urmă, încerc să fac o comparaţie pentru a vedea ce a însemnat acest an pentru mine, în mai puţine cuvinte, cum m-a schimbat.

A fost un an bun.

Realizări? Da! Am avut şi m-am bucurat din plin, şi mă mândresc cu ele (acum aveţi ocazia să spune-ţi că sunt prea lăudăroasă)
Da, sunt! Am cu ce!

Eşecuri? Da! Nu-mi este ruşine să spun că am avut şi eşecuri. Am avut! Nu sunt perfectă, nu există om fără eşecuri. Eu, spre deosebire de alţii învăţ din ele, analizez ce am greşit şi data viitoare am grijă să n-o mai dau în bară.

Oameni? Muuuuulţi! Foarte muulţi. Am întâlnit oameni din toate categoriile posibile şi imposibile. Nesimţiţi, încrezuţi, orgolioşi, frustraţi, dar cum toate lucrurile bune şi frumoase se păstrează la urmă, am întâlnit şi oameni frumoşi, calzi, prietenoşi pe care am avut grijă să-i ţin aproape de mine.

Am râs, m-am bucurat şi am trăit fiecare moment la maxim deoarece ele sunt unice, fiecare moment e diferit, chiar daca unele aparent sunt la fel, nu sunt, sunt stări diferite şi sentimente diferite cu care te întâlneşti o singură dată în viaţă.

Am plâns, am trecut prin stări sufleteşti extreme, nu credeam că pot să "ies vie şi nevătămată" din ele, dar se spune că "Dumnezeu nu-ţi dă mai mult decât poţi duce".
Am avut momente în care am vrut să renunţ la ce îmi place să fac şi la ce mă face fericită. La micile lucruri, obiceiuri şi mai ales am vrut să renunţ la oamenii care mă făceau (şi mă fac în continuare) fericită. Am stat un pic şi am meditat pe tema asta şi nu ştiu de unde am mai avut puterea să deschid ochii la realitate şi să-mi dau seama că ceva nu este în regulă. Am înţeles într-un final că nefericirea unora este reuşita mea.

A fost un an bun. Suişuri şi coborâşuri. De la an la an sunt puţin mai matură, mai îngăduitoare, mai tolerantă, mai înţelegătoare dar cel mai important sunt mai PUTERNICĂ.

Vă doresc tuturor un an mai bun decât precedentul, să aveţi parte de cât mai puţine coborâşuri, cât mai multe suişuri, fericire şi iubire atât de multă încât să da-ţi pe afară şi multă multă sănătate că până la urmă asta este cel mai important.
Vă mulţumesc că sunteţi alături de mine şi că mă citiţi. Sunt conştientă că fără voi nu ajungeam până aici, nu scriam aceste rânduri şi vreau să vă mulţumesc nespus de mult pentru asta.

LA MULŢI ANI!!!



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML